JPKK BUKIT IBAM,26670,MUKIM KERATONG,DAERAH K.ROMPIN,PAHANG DARULMAKMUR

Kemerdekaan Malaysia kali 67-Malaysia Madani-Tekad Perpaduan Penuhi Harapan

Rabu, 8 Februari 2012

Dimalam Sambutan Kunjungan warga SD Kabupaten Karimun Kepri Riau ke Bukit Ibam








Salam Sejahtera...
Salam 1 Rumpun..

Syukur alhamdulillah... dengan izin Allah S.W.T jua maka majlis yang dirancangkan bagi menyambut ketibaan rombongan Warga SD Kabupaten Karimun dapat berjalan dengan lancarnya..

Kunjungan warga SD tersebut telah disambut dengan paluan kompang turut sama kaum wanita dengan bunga manggar serta bunga rampai.Sejurus itu rombongan dipersembahkan pertunjukkan silat dikalangan belia dan beliawanis Bukit ibam.

Sambil tetamu menikmati jamuan makan malam,acara tarian telah dipertontonkan buat julung-julung kalinya persembahan tersebut disertai oleh kaum Ibu Bukit Ibam,syabas kepada kaum ibu khasnya Wanita Bukit Ibam yang telah bertungkus lumus berlatih bagi memastikan persembahan dapat berjalan dengan lancar..
Diharapkan silahtulrahim antara sesama rumpun kian terjalin erat..begitu juga dikalangan warga pendidik.
Terimakasih juga kepada YB ADUN Bukit Ibam Dato'Hj.Mohamad Sahfri bin Abd Aziz yang dapat bersama memeriahkan lagi suasana majlis tersebut.
Akhir kata ucapan terimakasih kepada semua yang telah berpenat lelah bergotong royong dalam persediaan sambutan ini agar berjalan dengan baik.terimakasih sekali lagi..


Tiada ulasan: