JPKK BUKIT IBAM,26670,MUKIM KERATONG,DAERAH K.ROMPIN,PAHANG DARULMAKMUR

Kemerdekaan Malaysia kali 67-Malaysia Madani-Tekad Perpaduan Penuhi Harapan

Sabtu, 14 Februari 2009

KEPERIHATINAN...


Keperihatinan ...
Yb. Dato' Hj.Mohamad Shafri bin Abd Aziz ADUN BUKIT IBAM yang juga Pengerusi Jawatankuasa Da'wah Islamiah, Perpaduan & Badan-badan Bukan Kerajaan merangkap Ahli MMK Pahang,




















Sabtu,14hb.Feb 2009.

Atas dasar tanggungjawab terhadap sesama insan yang lebih daif,maka pada tarikh 14Feb2009( Sabtu) ,satu program kemasyarakatan telah diadakan di Bukit Ibam.Tujuan program tersebut adalah bagi membantu salah seorang ibu tunggal dipenempatan yang keadaannya kehidupan serta kediamannya agak uzur dihuni oleh beliau serta anak dan menantu begitu juga dengan tiga cucunya.Pn.Hazizah binti Yunus yang telah kehilangan tempat bergantung setelah suami beliau meninggal dunia.


Yb.Dato' Sri. Dr. Hj. Jamaluddin bin Dato' Mohamad Jarjis ( Ahli Parlimen Rompin ) serta Yb. Dato' Hj.Mohamad Shafri bin Abd Aziz ADUN BUKIT IBAM yang juga Pengerusi Jawatankuasa Da'wah Islamiah, Perpaduan & Badan-badan Bukan Kerajaan merangkap Ahli MMK Pahang,telah berbesar hati menyumbangkan peruntukkan kayu,papan serta kelengkapan lain kepada keluarga tersebut. Jkkk Bukit Ibam bersama warga Ibam yang perihatin telah bersama-sama meringankan tulang bergotong royong membaiki keadaan rumah beliau yang uzur tersebut.. Program tersebut bermula jam 8.00pagi.

Alhamdulillah, dengan kerja sama dari warga yang perihatin,kerja - kerja pertukangan berjalan dengan lancarnya.Nama beliau telah pun tersenarai di dalam permohonan rumah PPRT yang akan dilaksanakan di Bukit Ibam tidak lama lagi.








Tiada ulasan: