JPKK BUKIT IBAM,26670,MUKIM KERATONG,DAERAH K.ROMPIN,PAHANG DARULMAKMUR

Kemerdekaan Malaysia kali 67-Malaysia Madani-Tekad Perpaduan Penuhi Harapan

Sabtu, 3 Disember 2011

{Program bersama KEMAS Rompin 2011}




Selamat bergotong royong di masjid serta bersukan di padang dan malam mendengar ceramah agama di masjid oleh Ybhg Ustaz Mahmud mat...jemput hadir...semua.
Di mana pada waktu petang tadi telah dijalankan acara Futsal yang dibahagikan kepada tiga (03) kategori iaitu bawah 12tahun ,Belia dan veteran manakala bola jaring empat (04 ) zon dipertandingkan.

Terimakasih kepada pihak KEMAS Rompin yang telah menganjur program ini, terimakasih kepada Ust.Marzuki wakil KEMAS serta kakitangannya.Warga Bukit Ibam juga amat berterimakasih atas kehadiran Ybhg Al-Fadhil Tn. Hj.Mahmud Mat yang sudi meluangkan masa berkunjung ke Masjid Bukit Ibam yang mana suara beliau senantiasa berkumandang dicorong-corong radio menyampaikan ceramahnya.

Tidak dilupakan juga kepada YB ADUN Bukit Ibam Dato'. Hj.Mohamad Safri bin Abdul Aziz yang dapat hadir bagi sesi Perasmian Penutup seterusnya menyampaikan hadiah kepada pemenang bagi acara yang dipertandingkan..

Terimaksih daun keladi...




1 ulasan:

TOK PERAI berkata...

Tahniah serta syukran kepada KEMAS Rompin serta juga ajk petugas.... yang dapat mengimarah kan suasana ukhwah sesama insan setempat..ambe harapkan moga silatullrahim lebih erat terjalin...dalam menghadapi suasana pancaroba duniawi...